EN PIGG ANNA SOM SKRIVER MEN SOM BORDE SOVA.

Mitt hat för att utlandsresan inte blir av har lagt sig. Det blir en helg i exotiska Östanbäck med brudarna och då kan alla fyra hjul förmodligen vara med, guld ! Dessutom är jag inte bara galet peppad på Kebne nu, kommer bli en otrolig upplevelse. Förmodligen apjobbigt men också apkul (ja, jag gillar ordet ap)!

Idag blev det en dag på stranden med Emil (jag fick med han!), Isabelle och Petter. Bara dökul vattentävling vi hittade på - killarna dog typ av smärta i deras ryggar medan jag och isabelle skrattade andan ur oss. Lite extrafräknar och brunare ben har tillkommit, vem behöver utlandet? ; )

Bäst att jag sover nu. Och isabelle känner mig lite för bra:

isaabelleee säger:

Gå& sov.. känner jag dig rätt kommer folket inte vilja ha nåt med dig att göra annars!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0