Håll fast vid mig.



Jag tvingade med Emil på en liten fototur igår. Det var alldeles soligt och ja, bilderna blev kanon! Emil tyckte dock att mini-fyrhjulingen var roligast och körde mest omkring på den. Sådär lagomt söt ja.
Idag pallrade jag mig upp till skolan för spanska, idrott (blir toookig på vår idrottslärare som pratar bort hela lektionerna) och sedan skulle vi tydligen på teater! Teatern handlade om kvinnomisshandel och man fick sig allt en lite tankeställare. Nu har jag just kommit hem från en tung springtur och tar snart sputnik (min nya cykel höhö) mot Korngatan :)

Kommentarer
Postat av: Moa-STina

NAAAW SÅ SÖT BILD!

2009-05-26 @ 19:10:03
Postat av: Lollo

Jag saknar dig med gumman :) det är bara att ringa då du har tid :)

2009-05-27 @ 18:03:58
URL: http://buymeaticket.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt bild:)

2009-05-29 @ 14:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0