PÅ TOK FÖR KING HELG, DET HÄR KAN JAG LEVA PÅ LÄNGE!

Fredag:
Jag och Emil myste sönder, precis som vi gjort nu i 9 månader, käkade pizza (TACK till Lena!) kikade på idol (OM jag hoppade upp och ner i soffan och röstade på EDDIE i massor JAAAA) och tittade på Nykeln til frihet (ett måste att se den hörrni). Bara för mysig kväll, precis som det ska vara!

Lördag:
Staden med mamma och jag shoppade allt från örhängen till skor och klänning. Det var på tiden, längesen jag riktigt köpte något! Efter jag kom hem från staden packade jag snabbt ihop och styrde färden mot Amanda där brudarna väntade. Det blev kinamat, det blev bubbelbad och det blev några (för många) glas vin. Världens härligaste stämning och så fortsatte HELA kvällen!

Söndag:
Vakande upp hos Emil och mådde på tok för bra, nu däremot med ett hav av läxor vid mina fötter mår jag mindre king, men livet är så mycket roligare om man tar sig tid och lever det!
 


Kommentarer
Postat av: Amanda

instämmer helt, askalas!!=D



Skolan kan dock ta sig, jäkla glädjedödare!

2009-10-04 @ 14:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0