NR. 2 - MIN FÖRSTA KÄRLEK

Första kärleken skulle jag påstå var en liten grabb som gick på samma dagis som mig, Ugglebo. En tyst, men riktigt söt filur vid namn Viktor var killen som jag i unga år föll pladask för. Om han kände samma sak vet jag inte säkert, med tanke på att det var jag som höll i tyglarna och för han var det bara att hänga med. Han var som sagt tyst och väldigt blyg och som den pratkvarn jag var/är bestämde jag både vilket hus vi skulle köpa, förlovning och bröllop, medan han bara nickade. Det är iallafall så mina dagisfröknar berättar 'historien', kan ju alltid hoppas att det var för fröknarna han var blyg och att 'min första kärlek' åtminstone var lite småkär i mig också...... 
 


Kommentarer
Postat av: moa-stina

Hur gick det med varje-dag-uppdateringen här då?;)

Vi kan boka dejt den 8, no problemas! :D men räkna med att jag lär vara rätt jetlaggad och om matförgiftningen inte är helt över så lär jag kanske må lie dåligt ;P Men sånt klarar du ;)

Btw, har något litet att visa när jag kommer hem ;) Sug på den du!

Puss & kram gumman!<3

2010-12-04 @ 03:01:24
URL: http://moastinaoantonsresedagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0