FRÅN BOTTEN AV MITT HJÄRTA: JAG H-A-T-A-R SPINDLAR.

Igår blev det spontantripp till Emils stuga, tanken var att sola och bada hela dagen lång, men vädret hade andra planer och regnet störtade ner samtidigt som åskan mullrade och blixtrar slog ner. TREVLIGT! Men vi hade riktigt mysigt ändå och efter att åskan avtagit slog vi på bastun och doppade oss inte mindre än två gånger!

Vår otur fortsatte dock senare på kvällen då vi skulle sova i Friggen och vi fick besök av EN BILJARD SPINDELBARN. Jag fick någon typ av panikattack (läs: grät som ett barn) och väckte hela huset, för att sedan vägra sova där och fullkomligt DÖ av värmen på mitt rum. Det är ett härligt liv vi lever!!! 


FY OCH FAN!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0