HAR SÅ JÄVLA ONT I RUMPA/LÅR............

Att först ha badminton i 2½ timme och sedan var ute och skotta snö av tak med min baby har TOTALT tagit kål på mina ben. Jag kan knappt sitta ner och känner mig som en t-a-n-t när jag ska resa mig/sätta mig/gå......Slapp iallafall cykla till skolan med denna träningsvärk och i detta snöoväder, tack mamma! Nu sitter jag på skolan, gör inget av värde och bara väntar på att det ska droppa in lite klassisar, så jag slipper känna mig så fruktanvärt mobbad!!!

Bjuder på en S.N.Y.G.G bild som fanns på min skolanvändare.......


Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

HOTTISAR!

2010-03-03 @ 17:45:04
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0