SYSTERYSTER, JAG ÄLSKAR DIG♥

Började på ett inlägg jag inte riktigt kunde avsluta ikväll. Blev alldeless för nostalgisk, så det bara en massa pladder (precis som nu...). Hur som helst, ikväll hade jag laddat upp ordentligt för en fet mys-/gos-/pusskväll, så ringer Emil och säger att han måste jobba natt. Happ, kul fredag.....Tack och lov så har jag världens bästa syster - vi tog bilen till coop, köpte upp hela fruktavdelningen + marabou och bänkade oss framför Karate Kid. Filmen var riktigt bra, men det som toppade kvällen var ändå hur F-U-L min lillasyster kan bli på kort. Helt sinnessjukt. Det såg ut som hon hade fetma på typ alla bilder? Jag vred mig på riktigt av skratt efter vartenda kort vi tog.....


bra mycket sötare dag än idag....


Kommentarer
Postat av: hannaroo

Jaaaaa, myskväll snarast :D onsdag är bäst för mig ;)

2010-09-18 @ 18:03:50
URL: http://hannaroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0