ATT GÖRA SÅ LITE SOM MÖJLIGT.

Har försökt pilla lite på utseendet på bloggen idag, men header saknas dock fortfarande då jag inte riktigt förstår mig på redigeringsprogram för Mac. Inte ens Mac's paint hajar jag..... (slash teknisk_tjej_92)
Annars så har jag varit ledig hela dagen och när jag nu var ledig tänkte jag göra bort ärenden, städning, tvätt och allt sådant men - as always - finns det så mycket andra trevligheter att hitta på istället! Förvånasvärt nog är jag ledig även imorgon, så förhoppningarna om en något så när städa lägenhet ligger på morgondagens ork (lär alltså inte hända så mycket imorgon heller...).
.
NU: Stockholm - Båstad (känns lite wannabe solsidan kanske men blir nog braaa)
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0