LIVET ÄR HAYAT

Från och med måndag får jag fastanställning som Ansvarig för Masterdata för alla Dekkmanns 45 avdelningar i Norge. Dekkmann är ett av Norges största däckföretag och ett dotterbolag i Continental, ett tyskt företag som finns över hela Europa, och jag kommer vara ANSVARIG FÖR ALL MASTERDATA?!?!?! Känns så jävla sjukt att jag fått den här chansen och dessutom är det världens garanterat härligaste gäng jag kommer arbeta med och jag kan nog bara inte vara mer lycklig just nu!!!!!
 

 

Min chef visade mig denna bild och sa att det stämmer in precis i detta fall. Han är la för söt :')

Kommentarer
Postat av: ThereseP

GRATTIS, gud vad kul!:D många grattiskramar från Therese och Petter!

2012-11-11 @ 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0