NYÅRSHELGEN

//kopierat från min fina bellabull//
 
Van slingelandtstraat. Enorma väntetider. AMSTERDAM. Återförening med min soulmate. Nattliga promenader. Fest (!!). Stanhäng. Donken every day. Öl. Nyårs. Lifta med turkar. Gayklubb. Dans på scen. Sheaka utan skor med bögar. Minnesförlust. Borttappat körkort&slut cash. Random stockholmare/bffs. Horor på red light. Taxichaffis som kör fel. Arga promenader. Asgarv hälften av resan. Kaos med rånare och stulen bil. Galen fyramanna fest. Skeda med Bella på vilsna gator i en tom lägenhet. Slitna kroppar. Softish kväll.



Amsterdam var med andra ord LEGENDARISKT. En helt rubbad, otroligt galen och fantastisk resa med min soulie som jag saknat så ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0